تارنمای شخصی بهزاد هوشنگی

کارشناس حقوق - طراح و گرافیست - شعر و ادبیات فارسی

تارنمای شخصی بهزاد هوشنگی

کارشناس حقوق - طراح و گرافیست - شعر و ادبیات فارسی

گاهی . . .

شنبه, ۱۱ فروردين ۱۳۹۷، ۰۱:۲۳ ب.ظ


ندارم طاقت آوار غم، آهسته تر گاهی
دلم را خسته کردی، خسته نه، بشکسته تر گاهی

رهایم کرده ای در صحن گوهر شاد چشمانت
کبوترهای چاهی را کنی پربسته تر گاهی 

در و دیوار، انگشت اشارت میکشد بر من
ملامت میکشم، از این و آن، شایسته تر گاهی

من از خاک کویرم، با نجابت، مست و شورانگیز
به چشم دیگران خوارم مکن، سربسته تر گاهی

محرم پوش کردی، روی شانه شال مشکی را
دلم پاییزی و چشمان خیسم خسته تر گاهی

کنار معبد آغوش تو چون کاهنی تنها
به خاک افتاده ام، در خود،  کمی وارسته تر گاهی

چنانت دوست میدارم، که گر روزی فراق افتد
تو صبر از من توانی من به تو وابسته تر گاهی

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۷/۰۱/۱۱
KHAZANEH

نظرات  (۱)

خیلییییییییییییییی قشنگ بود مرسی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی